W poprzednim tygodniu, każdego dnia nasza praca opierała się głównie na współpracy. Już w poniedziałek podzieliliśmy się na drużyny, które każdego dnia miały do wykonania inne zadania. Były zadania z matematyki, z kodowania, z aktywności językowej oraz plastyczne. Podczas zadań wykazaliśmy się wspaniałą umiejętnością, jaka jest współpraca. Liderzy grup świetnie angażowali wszystkich członków do pracy oraz kontrolowali czas przeznaczony na wykonanie zadań. Dzieci na podsumowaniu potrafiły wskazać pozytywne strony takiej pracy- wskazywali na oszczędność czasu, możliwość lepszego poznania się, możliwość wykonania większej ilości zadań. Dzieci na podsumowaniu świetnie oceniły swoją pracę, potrafią określić co i dlaczego było dla nich trudne, na które zadania potrzebowali więcej czasu, które były dla nich przyjemne, z kim dobrze im się pracowało, jak wyglądała współpraca. Jednogłośnie stwierdziły, że taka forma pracy bardzo im się podoba.