Wiosna zawitała nie tylko w naszym przedszkolnym ogrodzie, ale także w naszej sali. W ostatnim czasie wszystkie nasze prace są o tematyce wiosennej. W ubiegłym tygodniu współpracowaliśmy w parach. W ramach zajęć mieliśmy do wykonania różnorodne aktywności. W ramach edukacji plastyczno-technicznej wykonywaliśmy bibułowe kuleczki, którymi wyklejaliśmy sylwetę przebiśniegu. Następnym naszym zadaniem było odszyfrowanie zakodowanych słów i zapisanie ich w liniaturze. Kolejnym zadaniem rozwijającym percepcję wzrokową było wyszukiwanie określonych słów i zamalowywanie odpowiednich pół liter tworzących wyrazy- wykreślanka. Zadanie, które okazało się dla nas najłatwiejsze polegało na policzeniu elementów- zwiastunów wiosny znajdujących się w zbiorach i przyklejenie odpowiedniej cyfry ilustrującej ilość elementów w zbiorach. Ostatnią naszą aktywnością było kodowanie- kolorowanie pól planszy w odpowiednim kolorze wg podanego kodu, a następnie narysowanie symetrycznej połowy motyla. Zadania nie należały do najłatwiejszych, ale odpowiedni podział pracy oraz wymiana posiadanych umiejętności, a także wyznaczony na zegarze czas pozwolił nam na sprawne wykonanie zadań. Przygotowane instrukcje ułatwiły nam wykonanie zadań! Tygryski rewelacyjnie poradziły sobie z tym wyzwaniem!