W ubiegłym tygodniu nasza sala zamieniła się w salę zadań i zagadek. Dzieci samodzielnie wypisały numery zespół oraz losowały członków poszczególnych zespołów, wybrały lidera. W naszej Sali znajdowało się pięć różnych zadań/zagadek. Zadanie pierwsze polegało na wykonaniu plakatu wg przedstawionej instrukcji. Zadanie numer dwa- kodowanie. Zadaniem dzieci było ułożenie poszczególnych części garderoby w odpowiednim miejscu na przygotowanym arkuszu do kodowania. W zadaniu trzecim doskonaliliśmy umiejętność klasyfikowania wg wielkości- tworzenie równolicznych zbiorów. Zadanie numer 4 polegało na odpowiednim dopasowaniu kłódek do kluczy (utrwalenie samogłosek). Ostatnie zadanie polegało na szeregowaniu wg wielkości pingwinów. Na środku Sali znajdowała się wielka plansza z zespołami- dzieci odznaczały wykonane zadania; dla dzieci i nauczyciela była to informacja na jakim etapie prac obecnie się znajdujemy. Wszystkie zadania znajdowały się w kopertach. Zadaniem dzieci było wykonanie wszystkich zadań i sfotografowanie efektów swojej pracy wspólnie z całym zespołem. Lider zespołu musiał poprosić inną grupę o wykonanie zdjęcia, gdyż sam musiał znajdować się na fotografii. Robienie zdjęć prac wykonanych przez dzieci było dla nich wielką atrakcją. Zajęcia te były dla nas dużą niespodzianką, a efekty prac widoczne są na samodzielnie wykonanych fotografiach. Nasza Pani była pod wielkim wrażeniem naszego zaangażowania i umiejętności współpracy! Wspaniale!!!